Friday, November 18, 2011

HaRI LaST PeRsEKOlaHaN

Semalam tak sangka hari last prsekolahan.
Aku seakan-akan x percaya yang dh hbs sessi persekolahan.
Thn dpn dh msuk Form5.Seram sejuk pula dah form5 aku.
Tp kita kenalah terima hakikat yg umur kita mkin bertambah bukan brkurg tak gitu?
Aku thn dpn masuk kls lain.Dh tak sama dgn diorg lagi.
Aku sdh sgt dan aku akn merindui kls 4IS.Thanks kwn2 yg sudi membantu aku dari segi apa2.

Aku syg korg.Maafkan kslahn aku klau aku ade wat byk slh kat korg.
Terima kasih untuk segalanya.
Dan aku nk ckp Kls 4IS mmg best!Syg korg semua..........
Hopenya walau kita x sama kls tp kita still satu Batch x gitu kwn2 smua?
Aku sntiasa mndoakan yg terbaik untuk korg.
Aku hrp kita dpt buat kputusan yg gempak2 thn dpn insyaallah.
11A++ Amin........Dan kita akn berjaya hingga ke menara gading!Seperti gmbr ni dan menjadi muslimah sejati...

No comments:

Post a Comment