Saturday, November 12, 2011

Malam Asrama Gemilang

HAi semua....
Hari ni aku nk citer satu pristiwa yg brsejarh berlaku kat sekolah aku.
Pada hari Rabu Sekolah aku mgadakan Malam Asrama Gemilang.
Gempak sgt drpd sebelum ni.
Tp trasa lain plk untk tahun ni ye lah kwn aku semuanya dh x de.Bukn x de ape diorg sibuk urus asrama gemilang.Dh mnjadi tugs diorg untuk siapkan prsiapn semua ni.Klau dulu kitorg duduk sma2
tp semua tu dh x de lagi.Tp walauapapun aku fhm sdh mnjdi tugs diorg untk siapkan bnda ni.
Lps tu. kitorg makan kat dewan mkn.Byk btl mknn yg disediakn pihak asrama seperti sate,nasi lemak,
masak ikan sweet sour,aiskrim dan byk lgi.X terlarat kitorg nk mkn tp terpaksa juga drpd membazir.
Tu je kot bdn pnt lps tu blik dorm trus tidur...He3
ok lah see again.

No comments:

Post a Comment