Saturday, November 5, 2011

HARI RAYA AIDILADHA

Assalamualaikum semua...
Dah lama x tulis kat blog ni kan???
ari ni aku pegi umah nenek aku kat semabok
Ramai sepupu aku ade tp ade yg x de sbb jauh...
Aku tolong nenek aku perah santan, potong bawang dan byk lg...
esok kan nk raya of courselah kita msk2
Lpstu aku bork2 dgn sepupu aku almaklumlah dh lama x jumpa.
kitorg citer psl skolah,lelaki dan mcm2 lg lah..
Cakap psl lelaki ni aku kurg minatlah bukan x suka tp blum masa lagi.
Sepupuku memandai je nk jodohkan aku dgn lelaki byk cantik...
Sebab aku percaya jodoh,ajal dan maut semuanya telah ditentukan olah Allah...
Oleh itu,aku percaya kerana lelaki yang baik untuk perempuan yang baik Insyaallah...
Tiba2 aku teringatkan seorang lelaki yang pernah datg kat sekolah aku...
kalau korg tengok mmg boleh cair.Tp dia bukan calang org tau sbb dia baik,kuat agama dan dia pndai ajar budk2 ni b.Arab.Aku rasa kagum dgn dia...Subhanallah.Tp bukan brmaksud aku suka kat dia.
Terserahlah kat korg nk ckp ape...Tp just aku nk ckp je aku hanya kagum dgn dia tu je.
Akhir sekali,aku hanya mendoakan dia mudh-mudahan sgala ilmu yang telah dipelajari mendapat keberkatan dan aku berdoa mudh-mudahan dia bakal menjadi pendakwah suatu hari nnti.Amin....
Lelaki yang aku ckp ni bukan asal dari Melaka tp N.sembilan dan aku brhrp sekiranya diizinkan oleh Allah aku teringin jumpa dgn dia lagi,Insyaallah.Ok lah cukup smpai sini sahaja kot yang dpt aku citer kat korang...Sehingga kita bertemu di lain hari...daa....

No comments:

Post a Comment