Sunday, December 18, 2011

Hikmah Abd Ghapar




Ini gambar rakan saya yang sedang menembak kawannya

 
comelkan dia?

Dia sentiasa tersenyum....

Assalamualaikum....

Hari ni juga saya nak ceritakan pasal kawan baik saya yang ketiga.
Orangnya sentiasa tersenyum walaupun dia berada dalam kesusahan.
Saya selalu rasa terhibur dengan usikannya....
Baiklah namanya Nur Hikmah Abd. Ghapar.
Saya mula kenal dia semasa saya Form 1 sehinggalah sekarang.
Hubungan kami mula bertambah rapat sejak dia juga sama kelas dengan saya.
Dia menjawat jawatan yang tinggi di sekolah saya.
Dia seorang yang bertanggungjawab dalam menjalankan tugas.
Ramai guru,rakan serta semua warga sekolah amat menyayanginya.
Dia betul-betul seorang yang amat saya kagumi.
Sikap dan kesabarannya dalam menempuh setiap ujian yang dihadapinya amat saya kagumi.
Saya berasa gembira dapat berkawan dengannya.
Dia juga merupakan tempat saya mengadu atau berjumpa.
Saya juga selalu mengusik dia.
Tidak sah kalau saya tak usik dia.
Saya juga nak ucapkan terima kasih kepadanya kerana telah memberi 
saya hadiah hari jadi yang cantik.
Saya juga nak minta maaf sekiranya saya banyak melakukan kesilapan sepanjang
saya berkenalan dengan dia.
Saya berharap dia sudi memaafkan saya....
Terima kasih Hikmah kerana menjadi rakan saya selama ini.
Moga persahabatan kita kekal selamanya.......



Inilah hadiah pemberian Hikmah kepada saya
cantikkan?




1 comment:

  1. HUHU~
    semoga ikatan p'shbtn antara kamu berdua b'panjangan ke akhir hayat...AMIN :)

    ReplyDelete